bara för att

10 favoriter:
Färg:
Röd
Mat: Tacos, grillat
Band: -
Film: A walk to remember, Dear John, The notebook, The last song
Bok: Exper på att rodna
Sport: se hockey,spela fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: hemmagjord glass är bäst
Tid på dygnet: kvällen

9 för tillfället:
Humör: helt okej
Smak: ingen
Kläder: trosa,tröja
Bakgrund: jag och trädet
Nagellack: ska alldeles strax måla
Tid: 13.47
Omgivning: allt i tv-rummet
Irritationsobjekt: -

8 första:
Bästa vän:
frida,lisa,jennifer osvosvosv?
Screen name: ?
Husdjur: katt
Piercing: öron
Förälskelse: Var otroligt kär i William på dagis
Musik: Låten - Det vakraste jag vet
Bil: lådbil
Kyss: Emil

7 senaste:
Cigarett
: aldrig
Mat: bryta
Dryck: vatten
Biltur: till skellefteå och hem igår
Kyss: länge sen
Spelad låt: Iron maiden - blood brothers
TV-program: Ensam mamma söker

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nej
Brutit mot lagen: ja,slarvar med bilbältet
Blivit arresterad: nej
Badat naken: i badkaret
Varit med på TV: nej

5 nej tack:
Kläder:
beror på, men är för den där dam/tantiga stilen
Mat: kan faktiskt äta det mesta,men självklart så finns det mycke jag gärna hoppar över
Musik: klassiskt
Dryck: kaffe,multivitamin
Personlighetsdrag: skrytig,spela någon man inte är,personer som inte har några känslor,personer som gör allt för att få uppmärksamhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: var på hockey

Du kan höra just nu: värmepumpen
Du inte kan leva utan: familj,vänner,mat
Du gör när du har tråkigt: datorn,tv

3 personer:

Du kan berätta allt för:
ni vet vilka ni är
Du tycker om: väldigt väldigt väldigt väldigt många!
Du hatar: ibland ingen, ibland många

2 val:
Kaffe eller te:
inget
Vår eller höst: vår

1 önskan: har många,inget jag vill dela med mig av till alla er

Kommentarer
Postat av: [email protected]

öj ska vi typ boka iron!!!!?

2010-11-08 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0