bara för att

Städningen är avklarad.

Jag funderar på att baka eftersom att min minsta broder klagar på att vi inte har något gott hemma.

Halv 4 ska jag ut och springa med Sanna.

Kl 5 ska jag klippa farmor.

Kl 6 ska jag också klippa.

Kl 7 ska jag se hockey Burträsk vs Bureå.

Måla naglarna.

För övrigt så tänkte jag bara säga att om någon har sett en mörkblå gammal cykel som saknar bakskärm och är allmänt ful så är det min,någon har nämligen fått för sig att ta den.



Och på Fredag ska jag spendera lite tid med den här knasbollen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TREMÄNNING!

2010-10-13 @ 14:45:56
Postat av: Louice

du erika då tror jag att jag hittat din cykel, en crescent?

halv bakskärm och blå stämmer då precis in på den:)

2010-10-13 @ 22:01:08
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/
Postat av: Louice

den står i vårt garage:)

2010-10-13 @ 22:35:08
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0