det spelar ingen roll om det är du eller du

Jag sov ut och tog det lungt hela förmiddagen och för ett tag sen gjort klart uppgifterna vi fick inom distanskursen.

Ska alldeles strax börja göra mig klar för när man bara vart hemma en hel dag har man ju varken borstat håret,satt på mascaran eller något annat,man går runt i säckiga alldeles för gamla kläder,olika sockar och en svans mitt på skallen.

halv 4 går bussen mot Lycksele,vet inte hur många timmar eller hur många mil det är dit,det ända jag vet är att det är långt och jag har ingen med mig så gör mig glad och skicka iväg ett fint sms.


Kommentarer
Postat av: kristin

jag förstod väl det ;)

2010-10-27 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0