skulle kunna fortsätta i en evighet,men nu ska jag fara

Jag hatar att talet inte blev gjort eftersom det inte hans med,hade velat göra bort det,men får helt enkelt bära det med mig en vecka till.

Kom just ut från dushen och snart är det dags för hockey.

Imorgon går vi skola hela dagen för ovanlighetens skull,har färgkurs,inte jättepeppad men det funkar.






Tycker om:

- Min familj
- Mina vänner
- Mina fotbollsbrudar
- Musik(balader)
- Att sjunga
- Kärlek
- Mat
- Godis
- Att se hockey(Burträsk)
- Känslan efter att man sprungit och känslan efter att man gjort något man egentligen inte vågar
- Att baka
- Flumma med mina vänner tills jag får ont i magen
- Skrämma folk
- Att resa

Önskar att:


- Jag eller någon i min närhet aldrig dör
- Jag fick resa jorden runt
- Jag var miljonär
- Jag aldrig blev äldre
- Jag önskar att man fick bestämma över hur man ser ut
- Jag kunde allt
- Jag fick resa nu
- Jag fick resa nu
- Jag fick resa nu

Min största rädsla:

- Döden.

Gillar inte:

- Att prata inför folk(redovisningarosv)
- Matte
- Att jag hela tiden blir äldre
- Folk som skämtar på andras bekostnad
- Att man inte får och inte kan göra som man vill i livet
- Att jag är blyg(ärvärldensOBLYGASTEmedfolkjagkänner)
- Att jag tänker för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0