bilderna kommer imorgon istället

Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig.
Men maten blev i alla fall god om jag får säga det själv,efterätten är något jag älskar,tjuvsmakade en sked.Och samma mat och efterätt blir det imorgon,eftersom det är enkelt och gott på samma gång,enda skillnaden är att jag kommer byta ut köttet mot kyckling.
Sen så översaksade jag med påskägg också,passar väl ganska bra just nu, och fler ska delas ut imorgon! För imorgon är det ju faktiskt påsk på riktigt.

När jag lix är igång vill jag också ta och passa på att säga att jag har vart duktig x 2 idag eftersom jag efter att Ida och Sanna farit hem for ut och sprang,hör och häpna, och det var för att jag kände för det, helt sjukt och sprang på enda till Oliver och Tovas hus i Åbyn och tillbaka,skönaste springturen på länge! Och nu har Ida lovat,ja nu har hon lovat att på lördag då jäklar ska hon med om vi så måste dra upp henne ur sängen, det kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0