för tillfället trist



Jag och Paulina i fjällen!


Den här Tisdagen har börjat trögt,är trött och på skolan är det allmänt tråkigt, och vädret är inte ett dugg likt gårdagens,dessutom är det äcklig lunch, positiva jag va?

Får försöka kämpa mig igenom dagen och ikväll är det träning i stan.Sen en jobbig onsdag och på torsdag fick jag veta att det var nationella i svenska,vilket betyder att man slutar då man är klar.Så om allt går som det ska har jag alltså endast 1,5 dag kvar efter den hära.Skönt!
Mindre skönt är det att jag måste skriva mitt muntliga tal till det nationella under lovet,samt göra andra skoluppgifter.
Men jag glädjer mig med hur mysigt lovet kommer bli ändå,ohh!


Kommentarer
Postat av: Fanny Rönnlund

Åh, tack så mycket Erica! Så glad jag blir! Nu gjorde du min kväll :)



Jag visste inte ens att du hade en blogg, ska genast börja läsa!

2011-04-12 @ 19:24:22
URL: http://youareawow.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0