första träningen på tjärnbacka ikväll! Stämning!

Gårdagen passerade snabbt utan några som helst konstigheter, och ag fick bocka av varje liten sak som skulle göras just igår från min lista "ska göras saker".

Idag är det en ny dag och den började med en liten kortare sorts sovmorgon,men skönt var det och jag åker in till skolan med 8.45 bussen och har en kortare slags lektion,sedan efter lunch är det dags för det sista inom Svenska B, talet. Är inte alls så nervös som jag brukar vara,men antar att jag nog kommer bli,men jag känner mig inte allt för brydd över nationella över huvud taget, det känns som något man ska göra bara för att och bara för att det är sagt så. Men hoppas såklart på att det kommer gå bra och det ska bli så grymt skönt att få det ur världen, för nästa vecka väntas 2 prov till, väldigt ovanligt och dessutom jobbigt. 

Hoppas på att hinna med halv 3 bussen hem för om inte måste jag stressa ihjäl mig till mötet som börjar 17.30 ikväll, för innan ska det både hinnas ätas,byta om och självklart färdas till IP, men det brukar ordna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0