Håll tummarna!

Har just stigit upp med trötta ögon. Idag är det dags för match och jag är nervös som alltid,och speciellt nu när det var så länge sen jag stod en match eftersom jag vart borta,men jag hoppas verkligen det går bra.

Före att vi for till Mimmi igår så fick vi åka runt en sväng i Burträsk och sedan till Mimmi eftersom att Jonte så snällt ville skjuttsa oss, och jag känner mig alltid lika "häftig", och sen skjutts hem av Gustav. Fler och fler börjar verkligen ha körkortet nu vilket är så jäkla roligt,vi kan fara vart vi vill och göra vad vi vill.Tänk så mysigt att bara fara in till Umeå över dagen,att åka in till stan för en glass eller till Piteå för att ligga vid havet, och alla tusen småsaker man kommer göra bara för att.

Middagen:


Jonte:


Sanna:


Jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0