jag är hemma

efter en hel vecka vistandes utomhus,ja nästan.
Vädret har verkligen vart emot oss men ute har vi vart i både snö och regn och lyckligtvis så fick vi avsluta med en solig dag.

Det har vart en riktigt bra vecka,men man är dessvärre beroende av vädret så vist kunde det ha vart bättre och brunare kunde vi ha vart.Men det var skönt att få komma iväg,bort från allt här hemma och byta miljö.Nu är det bara och bita ihop inför en ny skolvecka som snart väntar,men det ska jag nog klara,för sen är det påsk och ledighet igen!

Igår åt jag grillat och det var det godaste jag ätit på länge och hade verkligen gjort mycket för att få äta det nu igen,men det blir istället kyckling med tzatsiki,inte helt fel det heller,men ni vet ju själva hur gott grillat är,ja det bara vattnas i munnen.

Kanske ska förbi farmor efter maten och sen till Sanna med fler typer det ska bli så skönt att få träffa dom igen och jag kan nästan sattsa pengar på att det blir en prommis imorgon för att få prata av sig ännu mer, jag bara älskar sånt.

Här ser ni en av alla hundratals bilder som Paulina och Frida tagit,jag hoppas på att få dom senare eftersom jag inte använt kameran mycket alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0