påsken är mysig!

Bilderna blir försenade åter en dag, inte för att det är något speciellt att se,men det är något i alla fall.
Vädret idag var härligt till en början,under tiden jag och Sanna var ute och hurtade på, och man kan säga att jag har haft fullt upp i stort sett hela dagen,hållt på med mat i mängder att jag nu är så mätt och nästan äcklad,men imorgon är det grillat som gäller och nya tag,för det kan ju aldrig sitta fel och rester från kvällen finns också kvar.

kl 10 imorgon går bussen till stan,jag och några kompisar ska då besöka bodaborg,vet faktiskt inte hur det ska sluta,men jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: FRIDA.

Tack Erica :) Hitta på ngt ngn dag? känns som att vi behöver prata, saknar dig Holmberg!!!!

2011-04-22 @ 00:22:23
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0