Snart sängen

Idag är en bra dag! Sve nationella är bortgjort,han med halv 3:an,har haft träning på tjärnbacka,har helg och har fått praktik på det stället jag så länge vart ute efter,känns som om att jag kan slappna av lite mer nu.

Imorgon är jag som sagt ledig och ska försöka plugga lite i fall att det inte är allt för bra väder så att jag kan ligga ute och sola, ut och springa ska jag också och även baka en kaka till valborgsfirandet som kommer att äga rum i Lisas hus på fiskarvägen,nära och bra till majbrasan,perfekt!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Svar: Det röda är köpt på Carlings och den gröna är köpt på H&M :D!

2011-04-29 @ 10:49:05
URL: http://brudaribrevladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0