jag är nervös och jag kommer vara rädd,men nu ska vi vara positiva

Vi har längtat månad efter månad och vecka efter vecka och (idag) är dagen inne.
Jag längtar något fruktansvärt tills vi efter alla timmars väntande stiger ut ur planet och får känna en helt annan luft fläcktas mot ansiktet och tills vi får ta det första steget i ett hela annat land.
Jag längtar tills jag får kliva upp första morgonen för att skynda mig att dra bort gardinerna från fönstret för att se vilket väder dagen kommer att erbjuda.
Jag längtar tills jag får känna sanden mellan tårna.
Jag läntar tills jag får det äckliga saltvattnet i munnen bara för att.
Jag längtar tills jag ensam får gå längst stranden,fundera på livet och plocka snäckor som jag ska bevara livet ut.
Jag längtar tills jag får gå ute på kvällen i mörkret,i värmen,bland alla tutande bilar och bland folkmassan.
Jag längtar tills jag får gå in i de små butikerna och känna doften av bl a läder och rökelser.
Jag längtar tills jag får känna hettan på kroppen.
Jag längtar tills jag får uppleva nya saker och skapa minnen för livet.




Kommentarer
Postat av: Issa

Åh vad mysigt det lät, ha så skoj!!:)

2011-08-13 @ 06:47:37
URL: http://kattissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0