ord kan inte beskriva hur stor betydelse ni alla har för mig

Har vart ute och gått med Sanna.
Haft Andreas och mormor här på fika och middag.
Spelat kort med mamma,pappa och Anton.
Haft träning,sista träningen,eller i alla fall sista fotbollsträningen på mer än 2 veckor,hade tänkt försöka ta mig ut på några morgonturer i rhodos så att jag så fort vi landar i Sverige igen är fit for fight.
Kommer sakna flickorna och de 3 pojkarna så in i nordens mycket och kan helt öppet säga att det känns jättetungt att bara lämna så här, samtidigt som jag vet att det kommer gå hur bra som helst för er,ge gärnet på träningarna och allt och lite till på matcherna,kriga som jag brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0