det var det jag ville säga



Det här är Jonathan "jonte" Wiklund. En grabb som och då och då sparar ut skägget under tiden som jag då jag träffar honom tjatar om att han ska ta bort det. Vi umgås inte alls lika mycket som förr,men när vi väl träffas känns allt som vanligt så som det gjorde ikväll. Det finns nog ingen grabb som jag är så öppen emot så som mot denna,kan hända att jag ibland säger för mycket.
Sms:a med varandra kan vi absolut inte(utan att börja diskutera),enligt mig är det hans fel och enligt han mitt.Men han är ändå en grymt charmig typ som dessutom är snäll som få.




Kommentarer
Postat av: beijer

jasså jag trodde han var stolt över hans moppe fjun

2011-08-05 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0