repeat

Att sova i båt på ett lätt guppande vatten i mörkret med Sanna och Ida kallar jag för mysigt och jag sov som en stock!
Idag gjordes som sagt också den sista arbetsdagen och det blev en lugn dag med pizza på världshuset till lunch men jag hade faktiskt tänkt att gå förbi gänget till veckan igen,dom blir inte av med mig så lätt. Efter 7 veckors jobb känns det tomt att nu inte ha någonting att göra på dagarna.

Just nu sitter jag bara och slappar och det känns så skönt! Känns som om att jag hunnit med hundratals saker i veckan och även denna kväll,3 klippningar och vad jag vet av nu så har jag 6 styken som ska hinna bli fina i håret innan jag åker nästa Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0