24/12-11

Då var Julafton över för denna gång, och jag måste nog säga att detta var den bästa på länge.
Fick verkligen allt jag önskat mig (utom den där resan),har ätit mormors goda mat och umgåts med finaste släkten.Kunde inte ha önskat något mer.

Vad har jag då fått?

- Ny mobil
- Hörlurar,nu kan jag dunka
- Ska fara och bo på hotell i Lycksele,gå på Wallmans,relax,god mat,fint sällskap
- Presentkort Gina
- Presentkort MakeUpStore
- Presentkort Sf Bio x2
- Adidasväska
- Silverring
- Hårtork
- Converse
- Kängor
- Pengar
- Tränings t-shirtar
- Tröja
- Mössa
- Vantar x2
- Underställ
- Trosor
- Armband
- Örhängen
- Tjocksockar osv


Synd bara att det är 1 år kvar tills nästa gång,det är ju så mysigt.
Älskar att man får God Jul sms.
Älskar att alla är glada.
Älskar att alla går in för det.
Älskar att alla samlas.
Älskar att äta gott.
Älskar att få paket.
Älskar att fira jul hos mormor.
Älskar att alla är extra snälla.

Bilder från dagen kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: elin

Tycker jag väl inte, men tack så mycket<3

2011-12-25 @ 11:53:14
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0