en oförglömlig tid

Jag vet inte vart jag ska börja,vilket äventyr jag har fått vara med om,jag är lyckligt lottad och så otroligt tacksam,och just det ordet skulle jag nog kunna använda hur många gånger som helst.
Vi har övat och övat,gett upp nästan allt annat för det här under några veckors tid och jag ångrar det inte för en endaste sekund.Jag är bara så glad!
Tänk att lilla jag från lilla Burträsk fick så pass mycket stöd att jag tillslut gick och vann,men det bästa av allt är ändå personerna som jag har fått uppleva det här med.
Lite konstigt att man på sådan här kort tid kan börja tycka om några så mycket,men det är bara så det är.
Stort tack till alla.

Stort tack också till alla som vart runt och kollat,kul också att folk kom idag för en andra gång och för att kolla på kröningen,jag var så grymt nervös,men vi rodde det hela i land och det gick superbra!

Nu länktar jag bara tills bildrna från norran kommer,och jag lovar,ni ska få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0