tack

Jag har börjat insé hur tacksam jag är över att jag bor i Burträsk,där det finns så mycket fint folk.
Hur tacksam jag är som har så fina vänner och familj som jag vet ställer upp.
Hur tacksam jag är över att jag spelar fotboll med de finaste fotbollsbrudarna i världen och att vi har de tränare vi har.För genom fotbollen har jag fått lära känna så mycket fint folk som jag egentligen annars inte skulle umgås med och jag har fått uppleva så mycket igenom den.
Hur tacksam jag är över att min familj är så engagerade i hockeyn eftersom det nu är en av det bästa saker jag vet och att jag också där igenom fått lära känna fina personer och uppleva så mycket.
Hur tacksam jag är över att jag hamnade just på Lycka (salongen) för där trivs jag som fisken i vattnet och Lena och Moa ärsupergulliga.
Hur tacksam jag är som valde AHA där man alltid känner sig så välkommen.
Hur tacksam jag är över att mamma anmälde mig till Skellefteå Lucia där jag också fått lära känna underbara personer och gjort så roliga grejer.
Ja listan kan göras lång,men det här var allt jag hade för nu.


Kommentarer
Postat av: Issa

Du är en sån fin och glad person :-)

2011-12-11 @ 18:56:40
URL: http://kattissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0