vill ha fler timmar på dygnet

Klev upp 10.30,helt körd,är så trött.
Klippte Paulina,städade med hjälp av mamma gummiverkstaden och har nu hoppat över hockeymatchen mellan burträsk-boliden för att plugga körkortsteori,folk måste ju tro att jag blivit sjuk,nästan så att jag tror det själv också.Men känner att jag inte har något val,vill bara att det ska vara över..

Det är så fruktansvärt mycket nu,och det är ännu mer jag vill hinna med att göra.
Har alltså lucia varje dag kommande vecka,det är superkul,men när ska jag få tiden till att plugga körkort ifrån?. Samtidigt som de här vill jag hinna med att spela fotboll,känner stressen ända ner från tårna gällande den,de andra tränar 4 dagar i veckan och blir mer och mer vältränade för varje dag och inte nog med de så närmar sig Sunnanåcupen och då vill man prestera,men frågan är bara hur mycket jag kommer hinna träna fram tills dess?
Jag vill få tid till att umgås med mina flickor,vilket jag ska göra ikväll och jag vill hinna vara med på allt vad helgerna innehåller.

Är taggad på att äntligen få träna ikväll och efter det ska jag till Ida tillsammans med Sanna och mysa,men sent blir de inte för jag måste upp 5 imorgon,åter igen körlektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0