här har ni äcklet, på bild t om

Som jag sa, jag känner mig på bättringsvägen,känner mig riktigt bra och har bestämt mig för att spela imorgon! (nymek) den årliga cupen i Burträsk varje februari.

Har just tagit mig ett bad och rakat benen. Ska ta på mig lite finare kläder(jeans och en tröja)känns fräscht eftersom jag hela veckan gått i samma äckliga stora långkallingar och samma äckliga tröja som borde luckta surt vi det här laget.

Tobias fyller 15 imorgon och eftersom pappa följer Anton på hockeycup till Övik imorgon så blir det kalas ikväll!


Kommentarer
Postat av: amanda

lycka till imorgon :) vi kanske kommer och kollar!

2011-02-11 @ 18:09:51
URL: http://amandagru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0