imorgon

är det dagen som många längtat efter så länge, det har planerats hit och dit,tankarna har gått fram och tillbaka på vad man ska göra,eller om man kanske ska ge något eller varför bara inte skriva eller säga något extra fint.

För mig är alla-hjärtansdag ingen speciell dag även fast jag kanske önskade att den vore det, men inte på ett sånt där överdrivet sett, bara lite extra pluttinuttit.

Det jag egentligen ville säga var att jag hoppas att alla turturduvor där ute får en underbar dag, tala om hur mycket ni egentligen tycker om eran kille/tjej och hur mycken hon/han betyder för er,ge några extra pussar och dagen är fulländad.


Kommentarer
Postat av: Backis

Erica, tack snälla du. Du är sannerligen en komplimangspruta, snäll som få!

2011-02-13 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0