känsliga läsare VARNAS!!!

Jag är så jäkla äcklig. Jag ligger i här bara i långkallingar och sockar, högröd i ansiktet och svettas och ännu rödare blir jag av alla finnar som tycks vilja dyka upp, speciellt den stora i pannan. Mitt slem är så där härligt tjockt att det fastnar i halsen så att jag nästan varje gång då det är dags för att svälja måste jag spotta upp den gröna klumpen.
Jag lucktar säkert illa också och om ni ville veta så är mina ben orakade.


Nog om det.
Imorgon ska jag ta mig ut och besöka vårdcentralen, för jag är aldrig sjuk? brukar aldrig vara det.
Nä men besöka det stela stället med vita kala väggar ska jag göra för att försöka få fram vad felet med mig är. Kollade just tempen och det stod på 38.4 det vill inte ge sig och det jag specifikt ska kolla upp är om jag har halsfluss, för det tror jag att jag har. Så peta ner den torra sträva träpinnen i min hals och ge mig pencilin bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Erica <3

2011-02-10 @ 00:43:53
URL: http://emmagu.blogg.se/
Postat av: Ida

själv har man legat vaken halva natten & spytt,

tror du har det lite bättre än jag just nu..

2011-02-10 @ 04:50:22
Postat av: amanda

lät inte alls bra. du har ju typ varit sjuk länge :O? men krya på dig!

2011-02-10 @ 15:37:31
URL: http://amandagru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0