snart är det min tur,bata ett helt halvår kvar

Nu är jag hemma!

Hade en supermysig kväll verkligen.
Vi började med att laga mat (korv och mackaroner) 3 st i ett litet litet kök och sen en sväng förbi hos lindahl. Jag och Sanna hade med oss kladdkaka och Jonte hade 1 till, så 2 kladdkaker och chips i matväg och min kväll var fulländad.Jag och sanna intog den stora sköna sängen och Jonte soffan när det blev kvällen och vi snackade in till 2 snåret.

Han som sagt gå på stan lite före och eftersom jag inte gillar att gå på stan längre så han jag med att köpa 2 skjortor,en t-shirt, ett linne, leggings, träningströja och mascara på bara några få minuter för att göra bort de, för behöver nya kläder.En bikini skulle jag också behöva investera,men  det är nog det värsta jag vet att köpa. Stå med en  hög delar som ska prövas på en stor och blek flickkropp, nä usch,jag låter det vara så länge.

Min present till Jonte. (Ett fotoalbum)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0