tänk att några få ord kan göra så mycket för en annan person

Det gör lite ont,lite ont hela tiden och det är nog det som är det värsta,att det inte släpper,vart jag än går och vad jag än gör. Och ni vet sådan där lugn och härlig musik som är det finaste som finns att lyssna på gör det hela lite jobbigare, men ändå utsätter man sig för det hela tiden,varje kväll i veckan, kanske är det så att man söker svar i en låt som en okänd människa på andra sidan gjorden skrivit, jag vet faktiskt inte.



Tova AnderssonErica Holmberg
hej du är världens härligaste person ja träffa ! :D
för 24 minuter sedan · · · Visa vänskapssida
    • Erica Holmberg det där kanske är bland de finaste någon sagt till mig!
      för 18 minuter sedan · · 1 personJimmy Dahlgren gillar detta.
    • Tova Andersson haha de tro ja int, ja kan sitta å skriva så många fler bra grejer om dej hela kvällen å de skulle ändå inte ta slut !
      för 14 minuter sedan ·
    • Erica Holmberg men snälla,söta,rara Tova!
      så jäkla kul att höra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi alla tycker du är en underbar person Erica. Du är tjejen som alltid har ett leende på läpparna och går inte en dag att man se/hör ditt leende och ditt skratt och man kan bara inte annat en att bara bli glad av det. Du är en riktigt glädje spridare! :)

2011-02-22 @ 00:54:21
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0