listan kan göras lång

Löpning ute blev det inte, men lika jobbigt var det ändå,riktigt skönt att få svettas ordentligt,tröjan var dyngsur och droppar från näsan dunstade till golvet, jag älskar den känslan.

Jag älskar känslan:

- av att man sprungit så mycket längre av vad man egentligen tror att man klarar.
- av att man har pluggat så mycket att man känner sig säker på sin sak.
- av att man vågar möta sin rädsla och våga göra något som man vanligtvis aldrig skulle göra.
- av att man umgås med fina personer som gör en glad och alldeles varm inombords.
- av att man sitter på en skoter och känner sig oövervinnerlig.
- av att man kollar sig i spegeln och inte ser en enda röd prick.
- av att man sitter i en islada i väntan på att b-juns match ska börja.
- av att man tar första steget ut från flygplanet och tar det första andetaget på ny mark.
- av att man vunnit en riktigt jämn fotbollsmatch på IP en varm sommarkväll.
- av att man efter en varm dag med stekande sol,känner hur hela kroppen är sträv och har ändrat färg till röd.
- av att pappa grillar och mamma står in och gör något gott som tillbehör.
- av att allt går ens väg.
- av att man tycker om någon som tycker om en tillbaka.
- av att man får ett oväntat sms eftersom man då vet att någon skänkt en liten tanke till en.
- av att man kommer hem och det är något extra gott till middag.
- av att man går på gatorna i ett annat land i mörkret samtidigt som det är varmt ute.
- av nyrakade ben,skrubbad kropp och silke till hår.
- av lycka.



Kommentarer
Postat av: Fysgeneralen!

Hej! Du, denna resa gar faan till historien! Jag ska uppdatera min blogg nar jag kommer till NZ! Ar i Thailand nu och har just atit middag bestaende av skorpioner och syrsor! Men avforingen ar fast och fin! Tranar bra och saltar maten extra! :) Saknar er, har ju ingen att skrika at har! ;) FIxar min blogg om nagra dagar! Hoj!

2011-02-23 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0