det kommer att bli bra

Första dagen på den här terminen började med att fica 1:ornas hår,så jag slängde på en färg och toppade håret på en ut av dom och fick åka hem med 5 över 1:an.

Ikväll på träningen har det vart hårt,jag hade ingen aning om vad som väntade,det hade ingen.

Uppvärming 3 km.
Jojjotest (biptest)
styrkeövningar
snabbhet
spänst

Det lär verkligen kännas i kroppen efter 2 dagars hårdkörning! Och efter morgondagen är det nog inte bara kroppen som kommer vara slut,även hjärnan.Kommer att ha min första matte B lektion imorgon och efter det småföretagande,börjar nästan redan nu ångra att jag valde dubbla tillval.
Och när jag äntligen kommit hem ska 3 st klippas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0