långhelg

Då har en till dag passerat! Gick bara halvdag eftersom att läraren vi skulle ha på eftermiddagen inte dök upp och imorgon är jag ledig hela dagen eftersom att läraren vi har då inte börjar för än nästa vecka,just nu känns det hur skönt som helst,men snacka om en skola med dålig koll.

Tränat har jag också gjort,första gången i tältet för i år och den gick väl inte nå vidare bra,så bara att ladda om inför söndag istället.Men jag säger som Tova här nedan,bilresan var allt för trevlig,vilken härlig tjej!

Så nu laddar jag upp för en extra lång och härlig helg,hade förhoppningar om lite skoterkörning men grabben han själv ringde just och sa att han hade andra planer, så kanske,men bara kanske lördag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0