Att få uppleva underbara stunder gång på gång

Jag vet att jag har sagt det här så många gånger tidigare,men det kan inte hjälpas.Hela truppen och tränatrion är alla för klockrena.Den här helgen har vart en helg att minnas och den bästa på väldigt länge.Vi har alltid så roligt tillsammmans och allt enganemang och all tid som tränarna lägger ner på oss är obeskrivligt.
Och sist men inte minst så fick vi uppleva en superfin plats.Det här gör jag gärna om!

Jag har gjort min första fotbollsträning på allt för länge och det gick roligt nog bättre än vad jag trott,men såklart känns allt ringrostigt och tajmingen är nog det som känns knepigast.Men kul att vara på väg tillbaka på riktigt,nu jäklar ska jag ge gärnet.

Det har vi gjort:

Cyklat.
Sovt i mysiga stugor.
Haft 2 fotbollsträningar.
Ätit massa god mat.
Spelat volleyboll.
Snytit hallon.
Njutit.
Haft det hur bra som helst.
Och nu idag så avslutade vi med att cykla dom 5 milen hem,så ni kan ju tänka er hur baken känns, inte alls faktiskt.

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0