fantasin av rubriker är slut

Tiden idag under vattningen gick fortare än vanligt och  självaste dagen min gjorde Lindahl som kom förbi för att umgås med mig under lunchen,det var alldeles för länge sen.
Jag har även gjort min första städning på församlingshemmet och imorgon blir det dit igen för grovare städning och sen även som vanligt vattning av kyrkogården.
Det jag inte tycker om med städningen är att jag är så rädd för att göra fel med alla maskiner och liknande och att det liksom följer med en hem och man hela tiden tänker på vad man kanske gjorde fel,men jag hoppas att det släpper med tiden,fast det vet jag att det kommer göra.

Ikväll har jag liksom igår kastat en massa frisbee med bröderna och även klippt 2 st och nu är det snart sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0