en hel del uppdatering och bilder nu



Jag är verkligen inte bitter! Just nu känns allt väldigt bra.
Imorgon får jag för er som inte vet det sommarlov! Ska bli underbart,men kan ärligt säga att det känns som om att jag haft det ett tag.Så drar till skolan imorgon får lite tårta,hade även hoppats på att få träffa bruden från Älvsbyn,men hon ska tyvärr stanna hemma.
Jag hoppas på att vädret håller i sig och att man kan fortsätta njuta solen kommande dagar.
Jag är taggad på fredagen som innebär att man ska ut och träffa båda känt och okänt folk.
Jag är taggad på klassfesten v 27.
Jag är taggad på sommaren i sig,som kommer innebära en heldel jobb,samt månda dagar på stranden och härliga grillkvällar.
Jag är taggad på livet i sig.

Kommentarer
Postat av: kristin

klassfest v27??? kul!!:)

2011-06-08 @ 12:36:58
URL: http://kristinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0