jag har ett tryggt liv och det tycker jag om


Jag tar alltid det säkra före det osäkra.
Jag väljer alltid den enklaste vägen.

Jag tycker verkligen om mitt liv det ska ni veta,men ibland så som den här kvällen så önskar jag att jag var lite mer "ungdom", ni vet umgås med massa härliga personer,olika från dag till dag,hitta på en massa olika spännande saker,vara uppe hela natten,festa tillsammans med kompisar och lära känna en mängd av andra människor.

Jag umgås dagligen med samma (älskade) personer,gör inte allt för invecklade saker,stannar inte uppe allt för sent och har aldrig druckit.

Som sagt jag älskar mitt liv,vad jag gör och personerna som ingår i det,men ibland så önskar jag att jag var lite mer som en person som passade in i det lite mer "galna".





Kommentarer
Postat av: FRIDA.

Erica du är bra som du är och du är ingen person man vill ändra på!! Du passa in i alla lägen vare se det är fest eller inte. Du är du och är älskad av varje människa runt om kring dig. Du sprider glädje vart du än går. Komihåg att du är bra som du är och passar in över allt, vare se du tror det eller inte!! Tack för att du är du!!!♥

2011-06-27 @ 00:40:36
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: thea

Tänk inte så, om du inte var den du är, då kanske du inte skulle ha dessa personer runt omkring dej? Vänner som man kan göra "ingenting" med är 100 gånger bättre än att ha vänner där man alltid måste vara på språng! Förstår ditt tänk, men med tanke på att du verkar ha så många fina människor omkring dej visar det ju att du duger helt perfekt, precis som du är :)



Och om du vill vara lite mer "galen" - bara var det! Man kan vara galen på många sätt, ett sätt är att pröva något man aldrig gjort förut! Du verkar ju vara en person som kan bjuda på dej själv, tror du absolut skulle kunna "passa in" i det om du vill det:) Bara att pröva:)

2011-06-27 @ 18:39:58
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0