jag saknar nervositeten på planen

Söndag, och det har vart en bra Söndag.
Sov till kvart över 11,tog en välbehövlig dusch för att sedan fara på ip för att se 2 matcher i rad och båda vinst.
Jag är så grymt sugen på att få komma igång igen att det finns inte..

Har slappat framför tv:en,klippt Tobias och nu ska jag sova.
En ny arbetsvecka väntar och som det ser ut också bra väder,som vi väntat! Synd bara att man jobbar en vecka som den här,hade helst velat ligga på långnäset och pressa.

Måndag: Jobb, kalas i stan
Tisdag: Jobb
Onsdag: Jobb, Kalas
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb, Piteå summergames
Lördag: Piteå summergames
Söndag Piteå Summergames

Ser fram emot helgen enormt mycket,oh vad jag tycker Piteå Summergames-helgen är mysig.Jag har spelat varje år som jag fått spela men helt plötsligt så är man några år för gammal, så då hejjar man helt enkelt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0