Sommaren har börjat på riktigt!



Ikväll har jag och Sanna vart och badat,som jag längtat efter det doppet hela dagen!
Varmt har det vart och på bilderna ser ni en liten skymt av mina fula linjer,men vad gör man?
Det har åter igen vart en sommardag i hög klass.

Imorgon kommer jag att gå från jobbet lite tidigare eftersom jag drar iväg till Piteå där jag kommer att spendera hela helgen.Piteå Summergames drar igång imorgon så ska hejja (förhoppningsvis) fram alla Burträsklagen,äta god mat och förhoppningsvis få sola en hel del,umgås med en massa trevliga Burträskare och få infinna mig i den härliga stämnigen som varje år uppstår,känner på mig att det kommer bli en toppenhelg,det brukar bli det och jag längtar något enormt.
Så sköt om er så hörs vi snarare än ni anar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0