sommarfeeling till hundra!!!

Den här Söndagen började med fotbollsträning kl 10 och då den var klar for jag hem för att lägga mig i solstolen och jag har gjort det igen,bränt mig såklart! Täckte kroppen med olja och resultatet är rött,ska försöka ta mig en bild så ni får se med egna ögon.

Har just kommit hem från Boliden,jag och Ida drog dit,samt Tobias för att se match mellan Burträsk och självaste Boliden och det rätta laget vann, och det var en riktigt rolig match att se och den innehöll mycket känslor.Så där satt vi i det härliga vädret med solen som värmde,tillsammans med Lisa,Moa och Melina,och då domarn blåste i pipan for vi förbi OK för en glass.Det här ska göras om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0