stundentet

Idag är det Fredag och solen lyser så som igår.
Speciellt med den här fredagen är att alla 92:or tar studenten.Är det inte helt sjukt?
Ingen mer skola (om dom inte vill),bara vara,eller göra tusen saker samtidigt,det är alltså upp till var och en.
Fast än att det är mycket glädje en sådan här dag,kan jag även tänka mig att det finns mycket ångest och oro,för den stora frågan är ju vad man vill hitta på i livet,vilket vissa kanske inte vet.Men snälla bara för en dag,släpp det där och njut av dagen,för alla frågor kommer ju ändå att dyka upp i ditt huvud imorgon igen, och njut av sista stunden med klassen om du nu tycker om den,för det är det ju faktiskt inte alla som gör.

Jag kommer i år alltså inte att beskåda mina vänner,men här ifrån säger jag Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0