hej,jag har inget vettigt att skriva

Löpningen på fysen igår var tuff och magkänslan säger mig att det kan bli något liknande idag..

Våran lärare som vi ska ha på eftermiddagen är sjuk,så vi har alltså redan slutat,men tänkte kolla vad det är för mat och sen fara till biblioteket för att låna en bok som ska vara skriver av en författare under romantikens tid, ja ni hör ju så ointressant det låter.Ska också,om jag hinner försöka kolla om jag hittar någon bikini.

Annars så är det som sagt träning ikväll och före det ska det ut och lämna det som vi sålt. (newbody)

Det börjar dra ihop sig till avresa också,bara 4 dagar kvar och har ganska fullt upp tills dess.

Idag: försäljning,träning,skola.
Ons: skola,stanna i stan umgås med pojkarna
Tors: skola,hockey i bureå
Fredag: ledig som tur är (packa,packa,packa,förbereda mig mentalt),dans hela kvällen!
Lördag: Slinga håret,pack det sista,bussen rullar mot stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0