jag är hemma

och jag har inte längtat hem ett dugg! Det vi har fått uppleva är det inte många som får göra och jag är så tacksam över det. Tacksam är jag också över hur tur jag har som spelar och få umgås med alla fina tjejer i laget och även över att vi få ha så pass bra tränare som vi har. Vi har så kul tillsammans och är som en stor familj.

Vi har tränat och tränat,mestadels i regn eftersom det regnat 6 dagar av 7 vilket var riktigt trist,men just i detta nuet bryr jag mig inte ett dugg. Vi har strosat runt i affärer gång på gång och vi har skrattat åt allt och ingenting. Vi har hört på alla de möjliga kärlekshistorier och man har dött åt hur fint en del har det, men bäst av allt är nog att man har fått umgåtts dagligen tillsammans med laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0