jag tycker om er alla! och vissa av er älskar jag!

ca 5 timmar tills vi har samling!
Jag sitter och försöker intala mig själv om att det kommer gå bra och skriver med folk som får mig peppad och får mig att känna mig trygg. Resfeber så det bara sjunger om det!

Det här blir mitt sista inlägg. Så nu vill jag bara säga att jag hoppas att alla ni här hemma får ett bra sporlov med många soltimmar ute på isen,i någon grillstuga eller uppe på ett berg, med många härliga skoterturer, med många koppar choklad eller också med många timmar på jobbet.

Jag har en klump i magen,men jag vet att jag kommer få uppleva många härliga stunder och skapa många nya minnen för livet och jag bara längtar tills vi står där,för första gången på marken i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0