JAG VILL RESA

Jag vill ha värme.Jag vill ha sol.Jag vill ha turkost vatten.Jag vill ha sand mellan tårna.Jag vill ha en bränd svidande kropp.Jag vill ha ett pirr i magen.Jag vill andas in kvav luft.Jag vill gå i endast bikini.Jag vill doppa fötterna i det salta vattnet.Jag vill klaga på att jag inte fått någon färg.Jag vill bli chockad över hur mycket färg jag faktiskt fått då jag står i duschen.Jag vill ha skavsår mellan låren.Jag vill skrika fan då vi förlorat en poäng i volleyboll.Jag vill gå ut och äta på en mysig resturang.Jag vill strosa runt i mysiga affärer.Jag vill känna hjärtat lyfta.Jag vill känna tårarna i ögonen innan avgång.Jag vill skämmas över min engelska.Jag vill se ut som ett frågetecken när folket pratar med mig och jag inte fattar något.Jag vill äta massor av chips fast dom egentligen inte är särskillt goda.Jag vill sova med de vita lakanen som täcke.Jag vill göra det med er.Jag vill packa.Jag vill skratta.Jag vill äta hårdmackor med skinkost då jag inte tycker om maten.Jag vill vara irriterad.Jag vill ta på dom skitiga gatorna.Jag vill byta miljö.Jag vill vara borta länge.Jag vill ta massor av kort.Jag vill skapa nya minnen för livet.



Det är bestämt att vi faktiskt ska åka och det ska vi göra i Augusti och vara bort i 15 dagar, och vi åker för 3:e gången till Tunisien, Sousse.
Måste bara ordna lita saker och ting innan biljetterna kan bokas!

Kommentarer
Postat av: elin

åh så härligt! vad kul ni kommer få!

2011-03-30 @ 10:59:25
URL: http://sandgrenelin.blogg.se/
Postat av: Tova

Haha jo jag ska försöka ;)

2011-03-30 @ 15:55:45
URL: http://tovaefin.blogg.se/
Postat av: tova

hah Nä de skulle de verkligen inte. tycker faktist att du borde börja uppdatera lite mera också ;)

2011-03-30 @ 18:33:15
URL: http://tovaefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0