kan det inte vara sånt här väder för alltid

Har hunnit med mycket även idag. Jag får alltid värsta "ilen" just före jag ska iväg någonstans eftersom samvetet mår bättre då, för skulle jag åka iväg med dåligt samvete skulle resan vara förstörd.

Jag steg upp kl 8 och bakade 2 sorts kakor och efter det for jag ut och sprang runt byn i det underbara vädret!
Direkt efter det tog jag spraken förbi Antons skola,till apotket och till sist till konsum för att höra om sommarjobb.
Jag har sett skidstaffetten,målat naglarna och försökt packa det mesta,men det går trögt.
Jag har gjort pizzadeg till hela familjen och ska snart lägga på alla olika fyllningar och förhoppningsvis hinner jag med en skotertur innan Andreas kommer och klipper sig.

Ikväll är det äntligen dans,som vi har väntat! Den här gången är vi full bil som far så det kan inte bli annat än bra,jag är peppad.


Kommentarer
Postat av: kristin

ja han är ganska så söt faktiskt.. :) ha det nu så underbaaart i utlandet erica och se till att sola för mig också!! Vilken resa ni kommer få :-)

2011-03-05 @ 08:01:04
URL: http://kristinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0