om jag bara hade en liten gnutta av det



Dom här varelserna måste vara dom mest godhjärtade personer som existerar på denna jord.Jag verkligen beundrar erat sett att vara som personer i sig, mot och med varandra och mot alla runt omkring.
Ni får verkligen alla att känna sig omtyckta och speciella och jag är så glad att jag har fått lära känna er och att jag får träffa er flera gånger i veckan för det betyder mer än ni tror och jag vet att jag inte är ensam om att känna så,för ni gör så mycket för så många bara igenom att vara.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nämen va, jag dör lite. Jag brukar inte tappa orden, men nu har jag funderat länge på vad man svarar när någon säger något så snällt, och hjärnan är verkligen helt tom. Gulle du, allra ödmjukast så kan jag bara säga ett oändligt stort tack.

2011-03-15 @ 14:13:36
URL: http://livetpafyrtiofyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0