see the look on my face, it tears me apart

Idag kan jag äntligen slappna av! Den stora redovisningen klar, men måste göra klar nästa inför måndag och även en 3:e inför tisdag. Och ska försöka lämna in de sista inlämningsuppgifterna också,så att jag kan bocka av dom från listan. Det är verkligen något som är otroligt skönt,att bara dra ett streck över och göra samvetet tusen gånger lättare.

Det är sol ute, vet dock inte hur mycket det blåser, men ska nog försöka ta mig ut en stund.
Igår var det ju verkligen riktig storm och vi hade träning på guldvallen, några tappra rackare, och jag säger det igen, jag tycker så mycket om er tjejer!

Idag ska jag klippa, 2 st kl 11 och sen kan jag göra vad jag vill!

http://publishme.se/92854/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0