snyggggggggooooo

Då har man gått sista riktiga skoldagen för veckan eftersom att det är friluftsdag imorgon då jag ska fara in till stan nästan själv från klassen för att gå en prommenad,känns trist.

Har i alla fall vart ute och gått med Sanna nu kväll och blev borta i 1 h 45 min,och kallt blev det,så nu blir det tv hela kvällen ut.

Hade ju första träningen i bollhallen för i år igår också,det var riktigt härligt även fast jag hatar att fara in till stan där man redan håller till dagligen och imorgon är det dags igen,men på guldvallen, vilket jag inte gillar lika mycket men det är bara att köra på för på lördag är det första träningsmatchen som ska spelas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0