solen siner iaf här

Under tiden i skolan igår så var vi i salongen hela dagen och det gick ovanligt fort faktiskt och var rätt kul, fick även sluta tidigare så strosade runt på stan och köpte vårjackan som det "stod" Erica på,samt 2 pack skosnören som jag älskar,skulle ha velat allihop!

Senare på kvällen var det dags för träning,löpning den här gången och det känndes så bra att jag tyckte det var roligt och det är verkligen inte varje dag jag säger att jag tycker springa är kul,så ett litet kors i taket borde ni göra.

Har sovmorgon i dag och ändå så är jag uppe vid den här tiden. Men har mensvärk som aldrig förr och brösten gör ont då jag ligger och vrider mig fram och tillbaka i sängen. Eftersom som de flesta vet så drog jag samt några få till på en fuling i Spanien och la oss i ett solarium eftersom vi nästan inte set skymten av solen och jag nästan brände ihjäl mig kort sagt. Jag är en sådan typ av människa som gärna har mina bröst täckta under sommaren som dom har faktiskt aldrig under mitt hela liv sett solen,så ni kan ju tänka er vilken grisrosa chock dom drog på sig.
Och det visade sig också att min troslapp stack fram så där riktigt snyggt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0