sportlov nu?

Hejsan allihopa där ute!
Ligger i sängen efter en hel dag i staden.Strosade runt på stan med Oliver efter skolan på jakt efter en födelsedagspresent åt Amanda (tjejen hans) och jag blev så jäkla lycklig för hennes skull då jag tyckte att vi hittade den perfekta presenten, så jag hoppas det blir bra.
Sen blev det såklart Ica-sallad och skjutts upp till Jontes lägga.

Har för första gången också köpt mig ett headset,men klumpig som jag är så passar inte uttaget till min tele,men oliver ställde upp och gjorde så att allt löste sig.

Blekning har jag också köpt, så förhoppningsvis hinner jag göra lite slingor innan vi åker, nagelack har jag också investerat,bara för att.

Nu blir det i alla fall ingen skola för mig på ett tag,har hemuppgifter båda lektonerna imorgon så ska försöka göra bort dom så snabbt som möjligt. Så väldigt snart har jag sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0