håll tummarna

Den här dagen har vart bra, det finns inget verkligen inget att klaga på.
Klippte en på salongen,samt permanentade en,första gången som jag gjort det på riktigt.Jag vet att jag tjatar om hur bra jag har det på salongen, och det är verkligen så,man blir så glad av att vara omkring Lena eftersom hon alltid är världens gladaste och njuter av livet fullt ut, det finns som inga problem, och det smittar verkligen av sig!

Har haft träning så som varje måndag och nu ligger jag och gruvar mig inför nationella provet i matte B som är imorgon,usch vad jag ogillar matte,men nu blir det sista rycket.

På tal om något annat så har u-laget match imorgon också mot Kågedalen och jag hade fram tills nu planerat att följa med,men insåg precis att jag har en hel del uppgifter som måste göras och som ska vara inlämnade på tors, så vi får se hur det blir med den saken.

Men nu, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0