jag älskar sporten

Jag sa att förra matchen förlust var den suraste någonsin,men den här förlusten tar banne mig första plats.
Av ilska och av oretvishet? så rann tårarna och jag är sur så som ingen annan gång.
Att fotboll bara är en sport är skitsnack, för det är så mycket mer, i alla fall för mig. Sedan att man var ca 6 år så har man lagt ner så otroligt många timmar,dagar och månader på denna sport, en sport som går ut på att springa och sparka på en boll och göra sitt bästa till att försöka få bollen i mål.Men under all den här tiden så har man fått uppleva så sjukt mycket och fram för allt fått umgås med underbara människor flera dagar i veckan, vilket har gjort att personerna i fråga allt eftersom har börjat betyda mer och mer.
Tjejjer och gubbar,jag tycker riktigt mycket om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0