vilken dag

Det är världens bästa väder ute (så mår lite dåligt över att jag inte kan ligga och pressa hela dagen).

Jag har hunnit vara iväg och gjort dagens första goda hjärning.Ett nödfall då Alexander Radler mina damer och herrar höll på klippt sig med maskin och den plötsligt gick sönder och han skulle just idag iväg till Stockholm för olika föreläsningar osv. Så jag kom dit och rättade till allt som en räddare i nöden.

Men det mest speciella med den här dagen är ju ändå att vi har seriepremiär,idag kl 14.00 går signalen borta i Umeå.Så jag är nervös och ska snart ladda upp batterierna med mat och sen också försöka hinna med att ladda hem någon bra film eftersom the girls förmodligen kommer hit ikväll och myser.


Kommentarer
Postat av: amanda

Okej, kommer säkert gå super bra, lycka till!

&Lycka till på matchen idag:)

2011-05-07 @ 10:38:46
URL: http://amandagru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0