Kanonlördag

Vilken härligt Lördag det blev igår! Jobbade på församlingshemmet där jag servarade och donade på i köket och jag tycker verkligen det är hur trevligt som helst och träffa söta fina personer får man också.
Och direkt efter vi var klara for jag och gjorde bort stäningen för den här veckan,skönt att ha den bortgjord.
Kvällen bestod av Sanna,Ida och Lisa vi käkade hemgjord tacopizza,mtsie framför tv:en och gick och kollade på gravarna, det är så underabart fint där nu,synd bara att det är en endaste helg på året som det är så.
Jag kom hem just innan 12 och sen ut med Sanna igen för en kortare cykeltur och in till kyrkogården igen,som sagt så vackert! och kom hem där vid halv 2, och nu har jag just precis vaknat,skönt!                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0