Kom ihåg Luciakandidat nr 3

Vilken dag! Slutade redan vid 10 så jag och Jonna satte oss på körskolan och där satt jag länge utan någon vidare framgång.
Besökte Make up store tillsammans med de andra luciakandidaterna för att få en finare sminking och mina ögonbryn fick sig en ordentlig rensning.
Kan inte säga att jag blev nöjd med sminkningen,var väl mest ovan egentligen och håret efter en dag på stan var slickat till tusen så när ni ser mig i tidningen eller på inspelningen vi gjorde behöver ni ju inte skratta,för nu har jag ju förberätt er.Tjockare än vanligt såg jag också ut med en krage upp till hakan och ett tält till klänning.

Har vart nervös som bara den inför dagen,somnade inte för än halv 3 inatt,men nu är det gjort och jag känner mig faktiskt stolt som gjorde det och nu får det går som det går,men det är klart jag hoppas att ni röstar,det skulle betyda mycket.
Vi blev bjudna på skrov och kvällen avslutades med sångträning.
Jag tror det kommer bli kanon det här,för det är ett riktigt härligt gäng av brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0